Saturday, June 26, 2010

好朋友

今天跟以前diploma的朋友gathering
感觉不错,还聊得来。哈哈哈
回到家脑里出现一些灵感
所以就把它给写下来

常常有人问到底怎样才算好朋友?
我个人觉得,好朋友并不需要常常见面
常常见面的不见得一定是好朋友

家人就好像中国餐
每天都想吃、每天都想尝到那种滋味
好朋友就好像日本餐
偶尔吃一餐会觉得很好吃、很特别
可是常常吃会觉得腻、开始讨厌它

我并不是说我讨厌现在天天可以见面的朋友
他们也蛮好,可是不比偶尔见一次的朋友来的好
人就是很犯贱,越难得到的就越觉得好

我不知道现在我的好朋友能够维持好朋友的关系多久
可能开始工作后就不再是好朋友
可是我真的很感谢你们曾经是我的好朋友
我们一起开心的日子永远都会存放在我脑袋的相簿里

5 comments:

Elly said...

wow!! so fast update ur blog edi woo!! hahaha...

me too! i really enjoy today's gathering! Last time i dun really know how to appreciate frens, but from now on, fren is a important role in my life lol.....

So, u know how to do ya! This coming October /gg...

Alonso Tham said...

wei~~ we said liow de wo...u plan for it le~~~i wait for ur plan...hahaha

Elly said...

zzzz.... i can plan but i dunno where should we go...

Jx said...

haha..i also enjoy ytd gathering..some friends sudah long time not see..same feeling with u..我不知道现在我的好朋友,能够维持好朋友的关系多久..so only can appreciate the time that we can enjoy and sahai together before graduate loh..haha..

hooiyan said...

don't forget about me la.. >_-