Sunday, July 3, 2011

最近

又是一个忙碌的开始
应该说已忙了一段日子
不过真的只是开始
不敢想象以后的日子是如何的忙碌

最近的我真的很压力
工作量多已不再说了
还要被client吹!

C: when can u give me? two days from now?
Me: I try my best la...i really a lot of things to do, once I done I email to you.
C: ah! what try your best? you really talk like SHIT ah! this is your internal problem, I don't care. I say when I want it then when!
Me: ...........................
C: I want it by tomorrow.
Me: ok.........................................

更跨张的是
晚上十点还要收到client的sms
“tomorrow morning come to my office, i want to have a VO meeting with you"
妈的!

唯一让我觉得安慰的是
回到家还有人听我诉苦
不管开心还是不开心
他的事还是我的事
和他聊天就能把烦恼放在一边
至少有个方式让我发泄

可是酱的日子并不能长久
天下无不散之宴席
他总有一天会搬
以后遇到瓶颈时就没人听我说话
还是得一个人默默地挨过去

还是那句吧
珍惜




补充一句给照片里的人

我要说声谢谢你 在我生命中的每一天 ^^

2 comments:

hooiyan said...

i rmb this pic!! hahaa..

at least u still got ppl can talk to..

lon said...

u can share wif me if u willing to...
^^