Monday, July 7, 2008

又关我懒事

最近觉得自己懒了很多
上课不专心听书,功课又还没开始做
就连期中考也不读书,打算作弊
上帝是不会帮助那些不爱惜自己的人
结果我测验时作弊被抓
我可以接受教授判我死刑
可是我接受不到帮凶也被判刑
生又累兄弟,死又累街坊
全都是因为我的懒
常常对自己说不能再那么懒
可是做比说来的难
经常魔鬼的诱惑都会战胜天使的劝告
到底有没有一种药能有医好懒这种病啊?
能不能够和我分享怎样克服懒的思想啊?

3 comments:

Anonymous said...

ball ... who not lazy de u tell me ??? every1 also lazy de ma. even me i also lazy de,u dunno only. hoho ....

but u should know, study is for ur OWN future, so u must responsible on urself.

actually mid term is a good time for us to prepare for exam de. if not u think we will start study meh ??? no ma rite ???

chew peng said...

ya.. i agree wat elly said.. don be so lazy jor lo.. should be more hardworking.. as u said, degree is different from diploma.. so if stil same atitude, cannot de!!! gambateh ba...

●•. 任我翱翔 .•● said...

haiz, so shui la...tat also kena caught by lec...U open the book n cit meh? nxt time midterm, study hard liao...jaga jaga la..